Turk Telekom’dan Vodafone’a hat taşımayı Vodafone müşterisi olmak isteyen pek çok kişi araştırmaktadır. Ücretsiz olan bu işlemi gerekli adımları uyguladıktan sonra kolaylıkla gerçekleştirmeniz mümkündür. Numara taşıma işlemi ortalama 2 – 4 iş günü içerisinde sonuçlanmaktadır. İşte konuya ilişkin tüm detaylar.
Türk Telekom’dan Vodafone’a geçmek kaç gün sürer?
Bir operatörden diğer operatöre hat taşıma işlemi ortalama 2 ila 4 gün sürmektedir. Türk Telekom müşterileri, Vodafone mağazasına giderek kolaylıkla hatlarını değiştirebilir ve en geç 4 gün içerisinde başvurularını sonuçlandırabilirler.
Vodafone’un resmi internet sitesinde paylaştığı bilgilere göre, diğer tüm hatlardan kolaylıkla Vodefone müşterisi olabilirsiniz.
Numara taşıma süreci nasıl işliyor?
Numara taşıma işlemini yerinizden kalkmadan, hızlı ve kolay bir şekilde gerçekleştirmek için, bu bağlantıya tıklayarak tarifenizi kolayca belirleyin, “Hattımı Vodafone’a Taşı” seçeneğine tıklayın, telefon numaranızı seçin ve bilgilerinizi doldurun. Ardından başvurunuzu doğrulamak ve randevu almak için sizi arayacağız. SIM kartınız, belirteceğiniz tarihte ücretsiz olarak adresinize iletilecektir. Dilerseniz başvurunuz esnasında “Vodafone Mağazası’ndan Alacağım” seçeneğini seçerek herhangi bir mağazamızı ziyaret edip, aktivasyon işlemlerinizi gerçekleştirerek de sim kartınızı teslim alabilirsiniz.
Vodafone’un dijital kanallarından (Yanımda veya Vodafone.com.tr) başvuru yaptığımda herhangi bir kurye ya da başvuru ücreti öder miyim?
Hayır, dijitalden yaptığınız başvurular tamamen ücretsizdir; ayrıca hattınız adresinize ücretsiz teslim edilir. Vergiler hakkında detaylı bilgi almak için lütfen tıklayınız.
Teslimatım ne kadar sürede gerçekleşir?
Sitemizde belirtilen ilçelerden birinde oturuyorsanız 24 saat içinde, başka bir ilçede ikamet ediyorsanız ise 2-4 gün içerisinde hattınızı size teslim edeceğiz.
Yeni SIM kartımı ne zaman kullanabilirim?
Yeni satın alınan hatlarda aktivasyon işlemi ortalama 1 gün sürmektedir. Hattınızı teslim aldıktan sonra yaklaşık 1 gün içinde kullanmaya başlayabilirsiniz. Hat taşıma işlemlerinin tamamlanması, mevcut operatörünüzle bağlantılı onay süreçlerine istinaden 4 gün kadar sürebilmektedir. Hattınız kullanıma açıldığında SMS ile bilgilendirileceksiniz.
Teslimat esnasında yanımda hangi evrakları bulundurmalıyım?
Teslimat sırasında yanınızda kimlik belgenizi ve son 2 aya ait herhangi bir adres gösterir belgeyi (fatura, ikametgah belgesi vs.) hazır bulundurmanız gerekmektedir.
Teslimat adresimi talebimi oluşturduktan sonra değiştirebilir miyim?
Talebinizi oluşturduktan sonra çağrı merkezimiz tarafından evrak ve SIM kart teslimatı yapılacak adresinizin teyidi için aranacaksınız. Bu görüşme esnasında teslimat adresinizi güncelleyebilirsiniz.
Kendi adıma olmayan bir numarayı taşıyabilir miyim?
Sadece adınıza kayıtlı ve faturası sizin adınıza gelen hatlar için taşıma talebinde bulunabilirsiniz. Hat sizin adınıza kayıtlı değilse, hat sahibinin numara taşıma talebinde bulunması ve ilgili evrakları imzalaması gerekmektedir.
Başka bir operatördeki kurumsal hattımı Vodafone’a bireysel hat olarak taşıyabilir miyim?
Bu işlemi gerçekleştirmek için, önce hattınızı mevcut operatörünüzde kurumsal hattan bireysel hatta çevirmeniz, daha sonra ise numaranızı bireysel hat olarak Vodafone’a taşımanız gerekmektedir. Devir işlemlerinde devir ücreti ve hattın yeni sahibi (devralan) için yeni hat vergileri yansıtılabilir.
Yeni SIM kartımla ilgili bir sorum olursa ne yapabilirim?
Numara taşıma işlemi gerçekleştiğinde eski SIM kartınız görüşmelere kapatılacaktır. Bu aşamada cihazınıza yeni SIM kartınızı takıp sorunsuzca kullanmaya başlayabilirsiniz. Her türlü sorunuz için (0850) 777 05 41 numaralı destek hattımızdan yardım alabilirsiniz.
Numara taşıma işlemi gerçekleşemezse ne yapmalıyım ?
Mevcut hattınız son 90 gün içinde alınmış yeni bir hat ise veya mevcut operatörünüz hat sahibinin kimlik bilgilerinin doğruluğunu onaylamazsa veya bireysel-kurumsal hat farklılığı varsa numara taşıma işleminiz mevcut operatörünüz tarafından reddedilebilir ve işlemin gerçekleşmediğine dair bir SMS mesajı alabilirsiniz. Bu durumda (0850) 777 05 41 numaralı destek hattımızdan yardım alabilir ve işlemin yeniden yapılmasını talep edebilirsiniz.